• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
قاب پریز طرح دو خانه مدل ‎021200قاب پریز طرح دو خانه مدل ‎021200قاب پریز طرح دو خانه مدل ‎021200قاب پریز طرح دو خانه مدل ‎021200قاب پریز طرح دو خانه مدل ‎021200قاب پریز طرح دو خانه مدل ‎021200قاب پریز طرح دو خانه مدل ‎021200قاب پریز طرح دو خانه مدل ‎021200

قاب پریز طرح دو خانه مدل ‎021200

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 1,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(قاب شیشه ای دو خانه کلید و پریز) 
کلید و پریز از وسایل بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های تجاری و مسکونی می باشد که با انتخاب درست و هوشمندانه می تواند فضای دلخواه و دلنشینی را ایجاد نماید.
امروزه کلید و پریز های متنوع تری نسبت به گذشته تولید می شوند که علاوه بر زیبایی و تنوع بیشتر از استحکام بهتری برخوردار هستند و قابلیت استفاده از آنها در اماکن مختلف برای سالیان طولانی با کیفیت بالا فراهم می باشد.
قاب شیشه ای کلید و پریز دارای کیفیت بالا در تولید و طراحی می باشند و در ساخت آن ها از مواد با درجه کیفی بالا استفاده شده است.
همچنین این محصولات دارای شکل ظاهری زیبا می باشند که توانسته اند جایگاه مناسبی در بازار پیدا کنند و مورد توجه افراد با سلیقه های گوناگون قرار بگیرند.
قاب شیشه ای کلید و پریز های دارای رنگ های شیک و زیبا هستند. شما می توانید متناسب با محل مورد نظر خود از این محصولات استفاده کنید.
قاب شیشه ای کلید و پریز دارای بدنه ایی مستطیلی می باشد و دارای انواع مختلفی میباشند.
قاب شیشه ای دوتایی کلید و پریز دارای تنوع مکانیزم بالایی می باشد به طور مثال کلید یک پل، دو پل، شاسی زنگ، دیمر، پریز شبکه، پریز آنتن، کلید کولر، پریز تلفن، کلید تبدیل و غیره.

 

اطلاعات فنی:
تولید کننده GIRA
شماره مدل 021200
ASIN B000ONS0SM
Switch Style Dekorationsschalter
سایز 2 فاچ
جنس شیشه
مقدار بسته 1
تعداد قطعات 1
کامپوننت های شامل نصب و راه اندازی
ابعاد محصول 16.6 x 9.5 x 0.98 cm
وزن مورد 200 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×