• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدست مخصوص بازی آلوراتک مدل AWHU01FJهدست مخصوص بازی آلوراتک مدل AWHU01FJهدست مخصوص بازی آلوراتک مدل AWHU01FJهدست مخصوص بازی آلوراتک مدل AWHU01FJهدست مخصوص بازی آلوراتک مدل AWHU01FJهدست مخصوص بازی آلوراتک مدل AWHU01FJهدست مخصوص بازی آلوراتک مدل AWHU01FJ

هدست مخصوص بازی آلوراتک مدل AWHU01FJ

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

هدست استریو USB سیمی Aluratek مدل AWHU01FJ یک هدست مقرون به صرفه، راحت و سطح پایه است که برای کار با هر کامپیوتری از طریق USB طراحی شده است. کنترل های تعبیه شده روی سیم، تنظیم آسان صدا و بی صدا/لغو میکروفون را آسان می کند. میکروفون بوم انعطافپذیر و قابل چرخش است، بنابراین میتوانید بر اساس ترجیح خود در هر دو طرف سر خود بپوشید. کاسه گوش بالشتکی، هدبند قابل تنظیم و طراحی سبک وزن، راحتی را برای پوشیدن آن در تمام طول روز فراهم می کند. به سادگی هدست را به پورت USB رایانه خود وصل کنید تا با برنامه تماس ویدیویی مورد علاقه خود چت کنید. صدای HD صدایی غنی و شفاف با باس تقویت شده برای پخش موسیقی، بازی، وبینارها و کنفرانس ویدیویی ارائه می دهد.
 

خصوصیات:
- طراحی میکروفون بوم با کاهش نویز: میکروفون بوم قابل چرخش 270 درجه موقعیت دقیق و کاهش بهینه نویز را تضمین می کند.
- راحتی تمام روز: تناسب بسیار سبک وزن. ساخته شده از بالشتک های چرم مصنوعی برای استفاده در تمام روز راحت است.
- سازگاری گسترده: دسکتاپ، لپ تاپ، کروم بوک، رایانه شخصی و MAC که از اکثر سیستم عامل های Win و MAC پشتیبانی می کند
- کیفیت دفتر را به خانه خود بیاورید: برای تیمهای MS، Skype، Zoom، Webex روی لپتاپ خود برای محل کار یا برای تماسهای کنفرانسی که از طریق تلفن همراه هدایت میشوند استفاده میشود.
- کنترلهای صوتی درون خطی: دسترسی آسان به کنترلهای صدا و بیصدا کردن در سیم، میتوانید به سرعت صدای هدست را بالا/پایین تنظیم کنید، میکروفون یا بلندگو را بیصدا/خاموش کنید.
- صدای با کیفیت بالا:
AWH352FB برای پخش موسیقی، بازی، وبینار، تماس صوتی و کنفرانس ویدیویی، صدایی غنی و شفاف با باس پیشرفته تولید می کند.
- میکروفون بوم کاهش دهنده نویز:
میکروفون بوم انعطاف پذیر است و می توان آن را به سطح صدای شما تنظیم کرد.
تا 270 درجه بچرخانید تا بتوانید میکروفون را در دو طرف سر خود قرار دهید.
- کنترل های درون خطی:
کنترل های تعبیه شده روی سیم باعث می شود تا صدا را به راحتی تنظیم کنید و میکروفون را قطع و وصل کنید.
- راحت کار کن:
طراحی سبک وزن، گوش بند نرم و هدبند قابل تنظیم برای تناسب راحت در تمام طول روز.
- Plug-n-Play 3.5mm
هدست را به درگاه 3.5 میلی متری (AUX) لپ تاپ خود وصل کنید تا با برنامه تماس ویدیویی مورد علاقه خود چت کنید. اسپلیتر 3.5 میلی متری برای استفاده با رایانه های رومیزی ارائه شده است.
 

اطلاعات فنی:
برند Aluratek 
نام مدل AWHU01FJ
ASIN B08L735BJ5
فرم فاکتور روی گوش
فناوری اتصال سیمی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×