• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500

دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

اسکنر VD500 OBD2 به طور خاص برای تشخیص خودروهای 16 پین 12 ولتی گروه فولکس واگن (مناسب برای VW/Audi/Skoda/SEAT) طراحی شده است، اما همچنین می تواند با سایر کامیون های 12 ولتی (غیر فولکس واگن) و کامیون های سبک (غیر) استفاده شود. - الکتریکی) خودروهای تولید شده در سال 1996 یا بالاتر که دارای OBD II هستند - مطابق با پروتکل های استاندارد OBD II 16 پین (J1850 VPM، J1850PWM، ISO9141، KWP 2000 و CAN).
- برای عیبیابی خودروهای فولکس واگن (VAG)، دستگاه نه تنها میتواند کدهای موتور، ABS، گیربکس، SAS (نه همه خودروها)، ESP، TPMS و سایر سیستمها را بخواند و پاک کند، بلکه میتواند روغن، لنت ترمز و تنظیم موقعیت دریچه گاز را نیز بازنشانی کند. .
- برای سایر خودروهای OBD II (غیر فولکسواگن)، VD500 میتواند کدهای خطا را بخواند و پاک کند، تعاریف کد خطا را نمایش دهد، CEL (چراغ موتور را بررسی کنید) و فقط اطلاعات VIN را بازیابی کند.
- پیشنهاد عیب یابی VD500 برای خودروهای فولکس واگن خودروهای زیر را پوشش می دهد: مناسب برای VW (CC، EOS، Golf، GTI، Jetta، Passat، Phaeton، Polo، Rabbit، Sharan، Tiguan، Touran، Touareg). مناسب برای آئودی (A3، A4، A6، A7، A8، A5، Q3، Q5، Q7، R8، RS3، TT، RS، RS5، S4، S6). مناسب برای اشکودا (Octavia، Rapid، Yeti، Kodiaq، Fabio، Superb)؛ مناسب برای SEAT (Leon، Ateca، Ibiza، Altea، Cushion، Cord، Alhambra) Diagnostics.
- با زبان انگلیسی و آلمانی بهعنوان زبانهای نمایش، این ابزار تشخیصی بهروزرسانیهای نرمافزار رایگان مادامالعمر را برای رفع آخرین اشکالات یا افزودن پارامترهای جدید فراهم میکند. به سادگی نرم افزار را از وب سایت رسمی دانلود کنید، سپس دستورالعمل های روی صفحه را برای نصب آن دنبال کنید.

 

خصوصیات:
- بازنشانی سرویس روغن:
تعویض روغن احتمالاً مهمترین بخش تعمیر و نگهداری معمول برای هر وسیله نقلیه است. تعویض روغن شامل برداشتن روغن قدیمی از موتور خودرو و جایگزینی آن با روغن تازه است. فیلتر روغن موتور نیز معمولاً همزمان تعویض می شود. کدخوان VD500 می تواند سرویس روغن شما را برای تکمیل این تعمیر مهم بازنشانی کند.
- بازنشانی تعویض TPS:
اگر این مشکلات رخ دهد: خاموشی یا روشن نشدن موتور، عملکرد ضعیف موتور، کمبود نیرو، تعویض نادرست دنده گیربکس، به احتمال زیاد باید سنسور موقعیت دریچه گاز (TPS) را بازرسی کنید. پس از آن، کدهای مشکل باید پاک شوند. VD500 می تواند کدها را پاک کرده و TPS را بازنشانی کند.
- بازنشانی ترمز پارک الکتریکی (EPB):
EPB (Electric Parking Brake) فناوری است که ترمز دستی را از طریق کنترل الکترونیکی اعمال می کند. VD500 یک ابزار ضروری است که برای آزاد کردن واحد ترمز دستی برقی عقب هنگام تعویض لنت یا دیسک عقب به طوری که پیستون کالیپر را بتوان به عقب برد، مورد نیاز است. همچنین می تواند کدها و چراغ EPB را پس از اتمام تعویض پاک کند.
- TPMS برای تشخیص وسایل نقلیه VAG:
اگر چراغ TPMS (سیستم مانیتورینگ فشار تایر) روشن باشد، به این معنی است که لاستیکهای شما ممکن است کم باد شده باشند، که میتواند منجر به سایش بیش از حد لاستیک و خرابی احتمالی لاستیک شود. VD500 میتواند کدهای سیستم TPMS را بخواند تا مشکلات احتمالی از جمله بد بودن سنسور یا بادکردگی کم را شناسایی کند و در صورت یافتن راهحل، آنها را پاک کند.
- SRS (ایربگ) برای تشخیص خودروهای VAG:
هنگامی که چراغ SRS (سیستم مهار ایمنی) روشن است، به این معنی است که واحد کنترل کیسه هوا مشکلی را در سیستم می بیند. سیستم متعاقباً غیرفعال می شود و کیسه های هوا در صورت تصادف باز نمی شوند. می توانید از VD500 برای بررسی وجود نقص در سیستم SRS و رفع آن استفاده کنید. بسیار مهم است که ایربگ ها همیشه به درستی کار کنند.
- سیستم انتقال برای تشخیص خودروهای VAG:
اگر متوجه موارد زیر شدید: لیز خوردن گیربکس، تعویض دنده های ناهموار، تاخیر در درگیر شدن، نشت مایع یا هشدار گیربکس، ممکن است ماشین شما نیاز به نگهداری داشته باشد. می توانید از VD500 برای انجام یک سری عیب یابی و مشخص کردن محل مشکل برای تعمیر استفاده کنید.
- ABS برای تشخیص خودروهای VAG:
وقتی می بینید که چراغ ABS (سیستم ترمز ضد قفل) روشن است، می دانید که جدی است. VD500 می تواند کمک کند. فقط از آن استفاده کنید تا با وصل کردن دستگاه به پورت 16 پین خود (معمولاً زیر فرمان خود) تشخیص دهید چه مشکلی رخ داده است. شما می توانید تعیین کنید که چه چیزی می تواند علت خطا باشد: روغن ترمز کم، فیوز سوخته، یا سیگنال های غیر طبیعی از سنسورهای چرخ.
- بررسی باتری برای تشخیص VAG:
چراغ باتری (چراغی به شکل نماد باتری) نشان دهنده مشکل شارژ باتری است. اگر هنگام رانندگی چراغ باتری روشن شود و روشن بماند، شایع ترین علت شکسته شدن تسمه دینام است. می توانید از VD500 برای خواندن کد خطا و پاک کردن آن در صورت رفع مشکل استفاده کنید.
- ESP برای تشخیص خودروهای VAG:
برنامه پایداری الکترونیکی (همچنین کنترل پایداری الکترونیکی) می تواند پایداری خودرو را با شناسایی و کاهش از دست دادن کشش (لغزش) بهبود بخشد. هنگامی که ESP از دست دادن کنترل فرمان را تشخیص داد، لطفاً چراغ ESP را بررسی کنید و قبل از هر کاری در مورد آن یک کد بخوانید. این می تواند به شما کمک کند تا ضررهای احتمالی را چه از نظر مالی و چه از نظر جانی به حداقل برسانید.
- SAS برای تشخیص خودروهای VAG:
سنسور زاویه فرمان (SAS) بخش مهمی از سیستم ESC است که زاویه موقعیت فرمان و سرعت چرخش را اندازه گیری می کند. SAS برای ایمنی راننده و سرنشین به طور یکسان بسیار مهم است. هنگامی که چراغ SAS روشن است، می توانید از VD500 برای خواندن کدهای خطا استفاده کنید. پس از رفع مشکل، می توانید از VD500 برای پاک کردن کدها استفاده کنید.
- ایموبلایزر برای تشخیص VAG:
اگر سیستم ضد سرقت شما کلید ماشین مورد استفاده را تشخیص ندهد، یا اگر کلید اشتباه است یا باتری آن کم است، چراغ هشدار ایموبلایزر روشن می شود. ممکن است موتور چند ثانیه قبل از خاموش شدن روشن شود و کار کند یا حتی ممکن است موتور اصلاً روشن نشود. VD500 می تواند با خواندن کدهای خطای مرتبط با علائم ذکر شده در بالا به شما کمک کند.
 

ویژگی ها:
VD500 می تواند همه سیستم ها را عیب یابی کند (برای تشخیص خودروهای VAG)
سیستم موتور
SRS (ایربگ)
TPMS
ABS
سیستم انتقال
SAS
سیستم ESP
سیستم باتری
سیستم ایموبلایزر
اطلاعات VIN را بازیابی می کند
- توابع ویژه برای تشخیص خودروهای VAG:
1. بازنشانی سرویس روغن
2. انطباق موقعیت دریچه گاز
3. بازنشانی ترمز پارک الکتریکی (EPB).
- برای سایر وسایل نقلیه OBD II:
کد را می خواند
کد را پاک می کند
تعاریف کد را نشان می دهد
اطلاعات VIN را بازیابی می کند
MIL را خاموش می کند (چراغ موتور را بررسی کنید)
باید خودروهای 12 ولتی و کامیون های سبک (غیر برقی) تولید شده در سال 1996 یا بالاتر باشند که با پروتکل های OBD II 16-Pin (J1850 VPM، J1850PWM، ISO9141، KWP 2000 و CAN) مطابقت داشته باشند.
 

اطلاعات فنی:
سازنده ANCEL
شماره قطعه سازنده VD500
شماره مدل 8542040151
ASIN B07BS7PDC2
ویژگی های ویژه ANCEL VD500 automotive scan OBD 2 پشتیبانی از پاک کردن کد خطا، خواندن کد VIN، و خواندن اطلاعات کنترلر، خواندن کد خطا، پاک کردن کد خطا، بررسی موقعیت TP، EPB تعویض لنت ترمز برای خودروهای سری V/A، همچنین با آن سازگار است. با سایر وسایل نقلیه OBD2 (بیش از 1996)
ولتاژ 12 ولت
ابعاد محصول 9.45 x 7.09 x 1.57 اینچ
وزن مورد 12 اونس
 

نکات مهم:
- لطفا توجه داشته باشید: آرم خودرو و نام تجاری خودرو در صفحه جزئیات نشانگر منبع نیست. این برای توصیف محصول سازگار با یک یا چند وسیله نقلیه خاص است. ما محصولاتی را نمی فروشیم که توسط گروه فولکس واگن، آئودی، اشکودا، سیت یا هر برند خودروی دیگری تولید/فروش می شوند.
- اسکنر VD500 در عیب یابی خودروهای گروه فولکس واگن (مناسب برای VW / AUDI / SKODA / SEAT) تخصص دارد، اما می تواند سیستم موتور سایر وسایل نقلیه غیر فولکس واگن را نیز تشخیص دهد (پروتکل استاندارد OBD-II). اگر فولکس واگن و سایر برندهای خودرو را در خانه دارید، می توانید با این محصول در هزینه های نگهداری بسیار صرفه جویی کنید.
- لطفا توجه داشته باشید: نرم افزار به روز رسانی فقط از ویندوز 7/8/10 پشتیبانی می کند. از لپ تاپ های مک پشتیبانی نمی کند. سیستم ویندوز 8/10 می تواند مستقیماً نرم افزارهای به روز شده را اجرا کند. فقط ویندوز 7 نیاز به نصب درایور دارد. ابتدا کدخوان خودرو VD500 را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر خود وصل کنید. سپس فقط نرم افزار را از وب سایت ANCEL دانلود کنید، دستورالعمل های روی صفحه را برای نصب دنبال کنید.
- س: من یک وسیله نقلیه V-W و یک وسیله نقلیه غیر V-W دارم، آیا می توانم آن را برای هر دو خودرو خریداری کنم؟
پاسخ: بله، می توانید. VD500 می تواند کدهای موتور را برای خودروی 16 پین غیر V-W فروخته شده در ایالات متحده پس از سال 1996 بخواند و پاک کند. در همین حال، می تواند سیستم های بیشتری را روی خودروی V-W شما انجام دهد.
- س: چند سیستم می تواند VD500 را بازنشانی کند؟
پاسخ: VD500 می تواند سرویس روغن، انطباق موقعیت دریچه گاز و لنت ترمز (EPB) را بازنشانی کند.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×