• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل Tigerbox One grünاسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل Tigerbox One grünاسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل Tigerbox One grün

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل Tigerbox One grün

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(درباره Tigermedia):
در tigermedia ما رسانهها را برای کودکان آنگونه که باید باشند توسعه میدهیم: دوستدار کودک، ایمن و با قلب زیاد. با تیم متخصص خود، هر یک از محصولات خود را طوری طراحی می کنیم که گویی برای فرزندان خود فکر می کنیم. برنامهها و سختافزار ما مترادف با محتوای باکیفیت و با دقت تنظیمشده هستند آنها الهامبخش، لذت میبرند و با داستانهایی که میگویند حرکت میکنند.
(اپلیکیشن tigertones):
بیش از 1200 عنوان برای کودکان 2 تا 12 ساله برای کشف اینجا وجود دارد. انواع کتابهای صوتی، بازیهای صوتی و بسیاری از موسیقیهای گوش، شما را به رویاپردازی و استراحت، یادگیری و کشف یا آواز خواندن و رقصیدن دعوت میکنند: اولچیها، جوجههای وحشی، پانداهای کونگ فو، سامها، بیبی و تینا، شرک و خیلی چیزهای دیگر چیزی برای همه! تمامی عناوین توسط تیمی از کارشناسان رسانه کودک انتخاب شده اند.
بلندگوی بلوتوثی Tigerbox Kids با محفظه بامبو و اسلات کارت SD 
Tigerbox Bamboo Edition زمان برای داستان های خوب - جعبه صوتی برای کودکان
با TigerBox جدید، رویاپردازان و کاوشگران کوچک به داستان ها و آهنگ های مورد علاقه خود از برنامه Tigertones، به سادگی از طریق بلوتوث گوش می دهند. بلندگوی کاربردی لذت گوش دادن بی سیم را در هر زمان و هر مکان تضمین می کند و بنابراین تخیل رنگارنگ خود را به گوش همه پادشاهان و قهرمانان، ماجراجویان و کارآگاهان می فرستد. دکمه های بزرگ، محفظه محکم بامبو و صدای طبیعی برای گوش های کوچک، این جعبه را ایمن و مناسب برای کودکان کرده است.

 

خصوصیات:
- محفظه مقاوم بامبو:
اکنون با طراحی جدید و مسکن بامبوی پایدار.
عمل 
- آسان برای استفاده:
دکمه های ارگونومیک و منحنی به داخل - ایده آل برای دست های کاوشگر کوچک
سبک
- نوار صدا و نور عالی:
جلوه های صدا و نور محیطی بهبود یافته.
آفلاین
- داشتن محتوای آفلاین:
اسلات کارت SD قابل قفل برای محتوای خودتان.
 

اطلاعات فنی:
Tigerbox One grün
ASIN B07KH1TNQ9
اسپیکر داخلی با توان 3 وات
فناوری اتصال بلوتوث
بلوتوث نسخه 4.1
برد بلوتوث تا 10 متر
کنترل صدا دو طرفه
فرکانس: 20 تا 20000 هرتز
اسلات کارت TF 
باتری 750 میلی آمپر ساعت
قابل شارژ
عمر باتری تا 8 ساعت
ابعاد محصول (L x W x H) 8.5 x 8.5 x 8.5 سانتی متر
وزن 312.98 گرم

 

اقلام همراه:

بلندگوی بلوتوثی Tigerbox Kids
کابل USB
شارژر 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×