• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
محافظ گوش مدل B09Z2S1X29محافظ گوش مدل B09Z2S1X29محافظ گوش مدل B09Z2S1X29محافظ گوش مدل B09Z2S1X29محافظ گوش مدل B09Z2S1X29محافظ گوش مدل B09Z2S1X29محافظ گوش مدل B09Z2S1X29محافظ گوش مدل B09Z2S1X29

محافظ گوش مدل B09Z2S1X29

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 7,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(گوش گیر حذف کننده سر و صدا): با NRR 30dB (SNR 35dB)، این گوش گیرهای کاهش نویز برای محافظت از شنوایی شما محافظت از نویز قابل اعتمادی را ارائه می دهند. این محافظ گوش تیراندازی دارای فوم آکوستیک با چگالی بالا و پوسته بیرونی جامد است که میتواند صداها را تا حد مناسبی کاهش دهد.
(مناسب برای هر استفاده): بالشتک های هدفون حذف نویز بزرگسالان ما دارای پدهای گوش فوم نرم و چرم سازگار با پوست هستند که به گوش کاپ های بزرگتر اجازه می دهد به خوبی در اطراف گوش شما قرار بگیرند. توزیع وزن ارگونومیک باعث افزایش راحتی بالای سر شما می شود. شما می توانید این گوش بند محافظ شنوایی را برای مدت طولانی استفاده کنید، بدون درد و فشار کمتری به گوش شما وارد شود.
(متمایز در طراحی هدبند): متفاوت از محافظ گوش با هدبندهای پددار، گوش بندهای حذف نویز ما با هدبندهای دوقلو متمایز طراحی شدهاند، میتوانند به کاهش گرما در بالای سر کمک کنند، علاوه بر این، هدبندهای دوقلو ساخته شدهاند. از لاستیک نرم، به اندازه کافی نرم و منعطف. نگران شکستن گوشبندهای حذف کننده صدا نباشید.
(نگران نباشید): گوشبندهای کاهش صدا با سیمهای فولادی تلسکوپی عرضه میشوند، فقط گوش کاپها را در امتداد هدبند بلغزانید تا تناسب مناسب را پیدا کنید. گوشکاپهای این محافظ گوش تیراندازی میتوانند 360 درجه بچرخند و با اکثر اشکال سر مطابقت داشته باشند. (نکته: برای کاهش صدای بهتر، همه گوش گیرهای محافظ شنوایی کمی سفت هستند و می توانید آنها را به مدت 1 تا 2 روز روی جعبه (یا جسم دیگری) قرار دهید تا هدبند کشیده شود.
این گوشبندهای کاهش صدا را در کیف خود قرار دهید و آنها را به هر کجا که نیاز به تمرکز دارید ببرید. ایده آل برای میدان تیراندازی / اوتیسم / کار در حیاط / چمن زنی / هواپیما / خوابگاه پر سر و صدا / افرادی که صحبت می کنند / مسافرت / ساخت و ساز و غیره.
& ، ANSI تست شده و گواهی (US) و CE تست شده و تایید شده (استاندارد اروپایی).
 

خصوصیات:
بالشتکها از تکنولوژی پیشرو با چگالی بالا و برگشت آهسته استفاده میکنند که باعث میشود اطراف گوشهای شما مهر و موم شده و نویز را کاهش دهد. پوسته بیرونی پلاستیکی کاهش نویز را بیشتر بهبود می بخشد و در عین حال حجم کمی را اضافه می کند
- لیوان گوش قابل چرخش:
گوشکاپهای قابل چرخش 360 درجه یک مهر و موم محکم ایجاد میکنند و در عین حال امکان تناسب سفارشی را فراهم میکنند.
- بالشتک های گوش فوق العاده نرم:
گوش بند محافظ شنوایی دارای بالشتک های فومی نرم و چرم سازگار با پوست است، اگرچه برای مدت طولانی از گوش گیرهای حذف کننده صدا استفاده می کنید، اما تحت فشار قرار نخواهید داشت.
- راهنماهای پلاستیکی قابل تنظیم:
مجهز به سیم تلسکوپی که با کشیدن یا فشار دادن آن قابل تنظیم است. ویژگی بسیار قابل تنظیم باعث می شود هدفون حذف نویز برای طیف وسیعی از اندازه های سر بزرگسالان مناسب باشد.
- نسخه ارتقا یافته-کاهش نویز بالاتر:
سر و صدای بیشتری را حذف کنید و از سکوت بیشتری لذت ببرید.
- مواد بادوام و مستحکم:
هدبندهای دوقلو از TPE با لمس نرم ساخته شدهاند، بسیار راحت هستند و هرگز نمیتوانند آنها را بشکنند.
- نکته حرفه ای: کشش 24 ساعته:
تناسب این اندازه برای 96٪ از بزرگسالان عالی است. در مواردی که فشار زیادی را تجربه می کنید، توصیه می شود آنها را به مدت 1-2 روز روی جعبه (یا جسم دیگری) قرار دهید تا هدبند کشیده شود. به این ترتیب کمی شل تر و در نتیجه راحت تر جا می شود.
 

سوالات کاربری:
Q1. این گوش گیرهای حذف نویز صدا را مسدود نمی کنند. من حتی می توانم پارس سگم را بشنوم؟
این هدفون محافظ گوش فقط می تواند نویز را تا حد ایمن کاهش دهد، نه اینکه جلوی همه صداها را بگیرد، و رتبه کاهش نویز این محافظ گوش SNR 35db (NRR 30dB) است، به عنوان مثال، سطح صدای محیطی که در هواپیما اندازه گیری می شود 92dBA است. پس از این که پس از استفاده از این گوشبندها، سطح نویز وارد شده به گوش شما تقریباً برابر با 57 دسیبل است، درست مانند صدای واحد تهویه مطبوع، هر چه امتیاز NRR(SNR) بالاتر باشد، این گوشگیرها میتوانند نویز بیشتری را کاهش دهند.
Q2. این گوش گیرهای حذف نویز خیلی کوچک هستند و هیچ تنظیمی ندارند؟
گوشگیرهای حذفکننده صدا دارای راهنماهای پلاستیکی قابل تنظیم و گوشکاسههای قابل چرخش 360 درجه هستند، اگرچه هدبند قابل تنظیم نیست، اما میتوانند با اکثر اندازههای سر بزرگسالان مطابقت داشته باشند، با این حال، اگر مشکلی در اندازه گوشگیر دارید، لطفاً برای ما ارسال کنید. با کلیک کردن روی نام فروشنده فروشگاه اینترنتی linyu پیام دهید، ما قول می دهیم این مشکل به خوبی حل شود.
Q3. این گوش گیرهای حذف کننده صدا راحت نیستند و زمانی که آنها را برای مدت طولانی می پوشم کمی سفت هستند.
برای اطمینان از تجربه بهتر بلوک صدا، تمام محافظ های شنوایی در آمازون کمی محکم هستند، اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر احساس می کنید خیلی سفت است، این گوش گیرهای کاهش نویز را به مدت 1 تا 2 روز روی سر اسباب بازی قرار دهید.
Q4. گوشگیرهای حذف نویز من شکسته بودند، اما نمیدانم چگونه یکی دیگر را تهیه کنم؟
نگران نباشید، فقط با کلیک بر روی نام فروشنده Linyu web store در صفحه محصول، برای ما پیام ارسال کنید، و سپس تمام مشکلات به طور کامل برطرف می شود.
 

اطلاعات فنی:
سازنده Basear
ASIN B09Z2S1X29
اندازه SNR 35dB
سبک برای، تاکتیکی
ابعاد بسته 7.56x5.51x4.09 اینچ
وزن مورد 12.6 اونس

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×