هدفون مخصوص بازی مپوو مدل BH178A

هدفون مخصوص بازی مپوو مدل BH178A

اطلاعات:

هدفون سیمی Mpow Kids Girls On Ear برای تلفن تبلت آی پد
ولوم 85 دسی بل محدود برای محافظت از شنوایی و لطفاً توجه داشته باشید: هدست MPOW با محدود کننده صدا 85 دسی بل از کودک شما محافظت می کند. 
اشتراک گذاری با هدفون MPOW را بیاموزید: نیازی به تقسیم کننده نیست. با یک رابط اشتراکگذاری در سمت راست هدفون، بچههای شما میتوانند با هدفون دیگری ارتباط برقرار کنند تا ویدیو/موسیقی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. ایده آل برای کودکان در مدرسه / خانه، مسافرت، و یا پرواز.
طراحی شده برای سرهای کوچک و گوش های ایمن: طراحی شده با هدبند قابل تنظیم، پدهای نرم و گوش گیر بدون هیچ گونه گوشه های تیز تا به کودکان شما تجربه پوشیدن راحت را بدهد. نکات: به منظور محافظت از پوست حساس کودکان، توصیه می کنیم حداکثر زمان استفاده از هدفون را می توان به دو ساعت در روز محدود کرد.
مناسب برای کودکان: هدفون از مواد مناسب ساخته شده است و همچنین قابلیت چرخش و خم شدن دارد. سیمهای صوتی 1.2 متری بدون گرهخوردگی به اندازه کافی قوی هستند تا سالم بمانند.
سازگاری گسترده: جک صوتی استاندارد 3.5 میلی متری مناسب برای گوش دادن به موسیقی یا کتاب های صوتی. سازگار با اکثر گوشیهای هوشمند، رایانههای شخصی و تبلتها، مانند iPhone/ iPad/ Samsung Galaxy/ LG/ Lenovo/ Kindle Fire/ Android/PC و غیره.

 

خصوصیات:
این فرصت را از دست ندهید که یادگیری فرزندانتان را به هدفون MPOW ما ارتقا دهید و صدای ایمن خالص با کیفیت بالا را تجربه کنید. آنها به ویژه برای کودکان شما طراحی شده اند.
(طراحی): هدفون بسیار سبک و با کیفیت طراحی شده است
مواد جامد که عمر طولانی را تضمین می کند.
(راحت): یک هدبند قابل تنظیم چرمی نرم، استفاده راحت را برای ساعت ها تضمین می کند.
(کانوکتور USB): این امکان را به شما می دهد تا به انواع مختلف دستگاه ها مانند رایانه های شخصی و لپ تاپ ها با گزینه فیش 3.5 میلی متری / USB متصل شوید.
(صوت دیجیتال): صدای با کیفیت بالا و صدای پیشرفته برای تماس های بی عیب و نقص.
(محافظت شنوایی): میتوانید صدا را روی دستگاههای کودکانتان روی یک حد مشخص تنظیم کنید تا از گوشهایشان محافظت کنید   
 

ویژگی ها:
سبک وزن
راحت
شماره گیری صوتی
وضوح تماس بیس استریو
پورت صوتی 3.5 میلی متری
مواد غذایی درجه
هدفون قابل تنظیم
حفاظت شنوایی
اشتراک گذاری موسیقی
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری: MPOW.
رنگ: صورتی با قرمز
نوع: هدفون سیمی
امپدانس: 32 تا 15 درصد
اعوجاج